Arbetslös

Min man var hemma idag, första dagen på arbetslösheten , han tyckte det var tråkigt.
Jag jobbar ju bara extra så jag har jobbat idag.

Igår var vi på idolKevin mina flickor tyckte det var  så himla bra. Jag tyckte också det var bra.
Men fatta va vuxna är knasiga tränger sig före ungarna så att de ser bäst så barnen ser bara en rumpa eller en rygg.
En dam gick omkring med en stor ryggsäck, och nästan slog ner ungarna med den.
Och jag är ju som jag är, jag sa till henne att ta av dig ryggsäcken för fn, när min liza som hade fått den på näsan ett par gånger.

Här är det kallt usch 12 grader kallt, nu vill jag ha sol massor av sol, man blir lite piggare då.
Nu har min man gjort korv med bröd så jag ska äta lite.

Fanny o Liza


Ses i morron hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0