Lata dagar

Mm det blir lata dagar, nu när vi är hemma båda två.
Men det går bra vi trivs tillsammans så det är inga problem.

Idag har jag och Liza varit hem till min kompis Mia och hennes barn Filip och lekt det var trevligt.
Vi pratade mycket om allt och inget men kul var det.

Sen på kvällen var jag själv till min kära vän Lotta och drack kaffe he he .

Imorron ska jag lägga in lite bilder lirte blandat
Nu ska jag titta på tv .
 Föresten så bakade jag en smörgåstårta till Pers jobb idag eller gamla jobb.
Det var några som sa att det var den godaste de har ätit nån gång.
Det är bra betyg det
Hej svej kramis

Kommentarer
Postat av: curre

du är utmanad, kolla min blogg

2009-02-05 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0