Myrorna

Vilken jäkla bra affär, eller second hand
Vi hittade byxor till Fanny för 160 kronor LEE fatta va billigt.
Sen köpte vi en kjol till Liza o lite annat smått o gott.

Idag har det varit en lat dag, Per o jag har suttit i soffan och latat oss skönt, men det blir väl tråkigt om några veckor av arbetslöshet.

Nu på kvällen har min son Henke och hans kompis varit här och fikat.Nicklas bjöd på kalaset kladdkaka och cheescake
med grädda, gött må ni tro ja min bantning den går nog åt pipsvängen tror jag.

Ja ja det är väl bara att börja om, jag har ingen karaktär just nu. Det är jobbigt.

Nu ska jag titta på tv lite om min man vill sluta spela playstation.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0