Sju sanningar

Henkes utmaning sju sanningar om mig själv.

1. Jag är mörkrädd som fn vill inte gå ute själv.

2. Jag är kvällstrött fast jag säger inget, jag gömmer mig bakom filten.

3. När jag kör min saab eller pers opel då sjunger jag högt och vackert som fan....  :)

4. Jag är en jäkel på att laga mat och baka, om jag får säga det själv, och det får jag för det är min blogg.

5. Jag har väldigt svårt för att sova och bajsa borta, är ett stort problem för mig.

6. ja nu måste jag ju säga att jag åker driven ibland och köper mig 2 cheesburgare och äter dom på  Mc parkeringen,fan det är så gott.

7.Jag älskar att titta på ungdomsfilmer typ High school musical.......... =)  ha ha ha

Där har du sju sanningar om mig .

Nu kommer det lite bilder som jkag sa härom dan. Jag fick jobba igår de ringde i panik . så det var bar att åka på en gång .
 

Nya tavelhyllor eller tavellist det blev skitbra.

Tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0