Skitsnack

Jag är så jävla trött på folk som snackar massa skit.
Jag fattar inte mig på folk som vill göra sig bättre än alla andra, folk som ljuger för att vara bättre .
då hittar vi på nått om den andra så den inte blir ett dugg bra , så dens barn också blir drabbad, fyfan för er, fattar ni inte att det skapar kaos hos barnen, men är man ett stort ego så är man ,när man inte ser att ens egna barn mobbar ett annat barn ,men du kanske tycker det är fränt att ha ett sånt barn. För att detta barn har många kompisar för tillfället men sen står den ensam där till slut hoppas jag.

Min flicka är tolv år och hon mår inte så bra för att hon inte har några vänner. Jag mår så dåligt av detta,men det blir nog bättre.
Vi är så många i våran familj så när vi åker nån stans kan vi inte få plats med andra barn ,men detta hakar en del upp sigpå.
Vad ska jag göra är det nån som kan ge mig ett svar.
Jag fick till svar av min flicka i dag att det är för att hon måste gå in 20.30 på vardagen hon inte får vara med . Men hur länge ska en tolvåring vara ute på vardagen och hänga på stan .

Men min tjej får inte vara på stan på kvällen .
Hoppas att det blir bättre.


Igår hade vi kalas för min man han fyllde 36 år igår gammal va .Det var trevligt med tårta och fika gott, ja min bantningen fick väl stå tebax en dag te. ha ha

Tack o hej

Nu ska vi åka till Avesta o titta på idolKevin kul kul tycker mina tjejor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0