Tankar

Min farmor var absolut den bästa människa jag vet, ja hon var så go och gullig,synd att hon måste gå och dö. Fast det är länge sedan nu men ändå som igår för mig.

Det är tretton år sedan jag kunde ringa henne och småprata lite eller det är nog ta mej tusan fjorton år sedan hon var klar i knoppen, då i alla fall kunde jag ringa .....och tanten hade inte tid att prata hon tittade på GLAMOUR fatta hon tittade på det skitprogrammet och det var en helig stund för henne på kvällen när hon tittade på glamour.

Jag brukar tänka på henne ibland för jag gillade verkligen henne både som en vän och som farmor så klart.

Jag tänker att en del är aldrig nöjd med nått ska bara ha och ha.Jag är glad för det jag har fått här i livet. Tänk att få sex friska barn det är bra som fan.Att ha en man som jag älskar att dela min vardag med, Jag har inget fast jobb men jag jobbar lite i alla fall.

Det är så skönnt nu har Per målat om hallen på våran nedervåning, det blev himla FINt

Det syn kanske lite dåligt men det blev skitbra.

Ha det vi hörs en annan dag men kanske idag

Ps Kitty i lets dance är borta skönt va ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0