Arg jättearg

Det är helt otroligt hur vuxna kan bära sig åt .
Hur kan man frysa ut ett barn, det är för jävligt, jag har en flicka som har lite livlig fantasi,ja hon håller sig inte till sanningen jämt. Men jag tycker inte att hon ska få lida jämt hon är ju faktiskt bara ett barn.
Det är inte rätt att ljuga ,men som vuxen när man vet om det behöver man inte sjunka så lågt själv.
Vad är det med dessa folk, har de för lite att göra,? Jag bara undrar  hur man kan ge sig på barn. Nu är jag trött på det.Min stora son han blev påhoppad av en vuxen för att de hade haft snöbollskrig. Då kom det en vuxen karl och kasta in han i skogen ,Vad är det vi lär våra barn om vuxna får vara du mot barn. Allrahelst andras barn.

Nej jag vet inte vad det är som gör att folk är så här. Jag skulle inte kasta in någon annas barn i skogen.
Tänk att man blir en sån tiger när ens barn far illa av andra.
Det spelar ingen roll hur stora eller små dom är, man vakar ändå över dem .Jag är ingen sån där som springer och lägger mig i när ungar leker herregud ungar är ungar , de leker ena stunden o är osams andra stunden .
De vänder kappan efter vinden tills de blir cirka arton sen vänder det och man lär sig att stå på egna ben.
Fast för en del vänder det aldrig.

nej nog om det , min bantning fortsätter att funka bra , men visst är man sugen på en kaka eller nått sött .

Tack o hej puss o kram

Kommentarer
Postat av: borg

vilken pudding;) det blev skit snyggt...

2009-01-29 @ 19:40:18
Postat av: borg

det blev skit snyggt vilken pudding;)

2009-01-29 @ 19:44:14
URL: http://kattarinastankar.blogg
Postat av: curre

du menar väl din näst älsta son :) ;P haha ingen har då kastat in mig i skogen ;D

2009-01-30 @ 07:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0