Barn

Vad gjorde man innan man fick barn??
Ja du säg det.... Jag var ju så ung, jag har levt med barn i nästan hela mitt vuxna liv. Men vad gjorde man utan dem.
Antagligen var man advokat eller nått fint eller rent av en suput ...

Jag skulle aldrig välja bort mina barn för alla pengar i världen. Tänk vilken jävla tiger man blir när det gäller ens barn.
Jag som har sex barn tänk vad mycket jag har att älska,och jag hoppas de tycker om mig lite grann också.
De har så olika personligheter,jag tycker om att följa deras utveckling.

Stora blir de, de ska ju bli vuxna bara det inte går så himla fort.

Barn barn är nått jag vill ha men de vuxna barnen måste ju hitta jobb o så innan jag kan få små Curre barnbarn och små krikusar. Ja  ja jag vet tjat tjat men puss på er jag älskar er kram mamma.

                               P O K Katarina

Kommentarer
Postat av: Henke

Ja vill bli suput när ja blir stor

2009-01-20 @ 22:46:47
URL: http://ihuvudetpacurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0