Dag 1

Nytt försök hoppas det lyckas.
Dag 1 min bantning i dag har funkat bra faktiskt men det är ju bara början.
Jag var jävligt hungrig på kvällen nu innan det blev kvälls mat,
Jag tog en frukt, men det var ju inte så gott tänk om jag hade fått choklad eller glass mmmm.

Nu ska jag kämpa så jag kan gå i baddräkt i sommar på stranden, inte för att jag badar så mycket men om jag blir smal så kanske jag badar vem vet. I sommras köpte vi en pool så våra barn fick bada när det var varmt.

Jag har varit till frissan i dag det blev skitbra tycker jag jag har klippt mig och blonderat håret .Nu är jag blondi mamma haha .

Jag kanske sätter ut en bild lite senare på mig men jag måste vänja mig lite först, min man måste nog också det.

  Vi hörs  i morron puss o kram

O du Henke penke det var tur att det gick bra med er lov you

Kommentarer
Postat av: curre

va du till marco? och om inte så hoppas ja du rigngde..

2009-01-27 @ 01:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0