Födelsedag

I morron fyller min man år och jag har varit och köpt ett paket till han .
Jag och henke(son) var iväg och handlade i avesta och Jonte(son) var med höll på att glömma han.
Jonte kom hem från Englan i morse kl 03.00. Och jag har inte hört et t skit när han kom, så jag vakna med ett ryck o upp o kolla om jag såg skorna, och där stod de.
Då kunde jag somna om.

Idag har jag fikat ooooo vad jag har ångest nädå det har jag inte det var gott med en bulle, men jag tar nya tag i morron igen.

Jobbat har jag gjort på kvällen också, fan vad det är kul att jobba på mitt nya jobb.Fast det är mycke choklad det är jobbigt, eftersom choklad är det bästa jag vet.


Trevlig helg på er alla vänner som jag känner pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0