Förlust!!!!!!!!!!

Gud va tråkigt att Sverige förlora handbollen. Och jag svär som vanligt och kan inte titta, jag måste byta kanal och titta på nått annat. Men sen blir jag så nyfiken så då måste jag titta.

Jag tänkte sätta in ett kort på mina barn vi får se om det lyckas hoppas.
Jag är lite trött idag för igår när jag skulle ställa min kloka så ställde jag den på 2.36 istället för 5.36.
Gissa om jag kunde somna om icke sa nicke, där låg jag vaken och var pigg mitt i natten.

Nu ska jag gå och lägga mig ja det är lite tidigt , men då skulle ni se min kompis Mia hon är trött redan 20.30......


Här ser ni ett kort på mina gullisar
henrik Erika Julia Jonte Liza o Fanny  P O K Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0