I huvudet idag

Jag har ont i fingret jag har skurit mig på jobbet, det blödde som fan.
Ja idag har jag bakat, städat lådor och lagat mat och så har jag jobbat. Men jag trivs med det när det rör på sig jag är ingen som vill sitta still en hel dag då skulle jag bli tokig.
Tänk de som går till jobbet och inte gör ett skit fy fan va tråkigt, dan måste ju gå jättesakta, nej jag vill ha nått att göra hela tiden.

På mitt förra jobb då jobba vi från 7 på morgonen till 22 på kvällen, du vet om man inte hade nått att göra, du förstår  va dagen skulle bli lång.

På mitt nya jobb packar jag upp varor det tycker jag är jättekul fan klockan är lunchdags på en gång.
Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva just nu, jag ska upp tidigt i morron måste sova snart. men jag skriver nog en trddelutt i morgon igen.

Jag älskar er mina nära och kära ni vet vilka ni är puss

Kommentarer
Postat av: Vectrapiloten

Ta o skriv lite nu då.... :)

2009-01-22 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0