Lets dance

Jag tycker att let´s dance är ett bra program,  men den där Kitty jag kräks på henne gud vilken människa.
Vad är det för fel på henne.....

Idag har det varit en bra dag, vi har varit i Falun och shoppat  lite mest tittat. Men herregud vilken skillnad det är på folk i Falun och i Borlänge. Kan inte förstå att vissa människor i Borlänge ser så sloiga ut.... (jag är inte världens vackraste själv men men....) och i Falun där är det mer stil på folk, såg inte en enda snowjogging stövel på hela stan....

Har köpt lite smått o gott både i Falun och Borlänge. Var in på Biltema dom hade det blankaste golv jag nånsin sett på en affär.

Nu ska jag se körslaget ,men va fan har Gry på sig i dag då..?

Puss o kram ses på stan


Kommentarer
Postat av: Henke

haha ja där har vi min bittra men ack så härliga mamma :D

2009-01-17 @ 21:31:05
URL: http://ihuvudetpacurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0