Snö va kul

Äntligen lite snö igen, det är ju bara januari. Hellre lite snö nu än i Mars april.
Det är roligt för barnen när de kan åka bob o pulka, våra barn tycker det är kul, Julia som är min tioåriga dotter kan vara ute en hel dag och åka bob. Liza som är sex år kommer gärna in en stund och sen ut igen.Min man Per är också med där ute och åker nog gärna lite bob han med.

Gud så det ser ut på våran tomt, de håller på att dränera om grunden så det kommer att bli en leråker på våran framsida.
Vi som hade så fin gräsmatta nu är den helt förstörd. Men det blir omgjort  när det blir varmt ute men vem orkar vänta så länge. mina blommor är ett minne blott, men jag räddade min vackra pion och rosbusken.

Det är kul att Gry o Adam är tillbaks efter jullovet på mix megapol, jag är en trogen lyssnare. Jag gillar deras humor och program som de sänder och så klart Anders Timell han är sjukt rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0