Snöväder!!!!

Gud vad det har snöa idag, i morse när jag for till jobbet var det lungt, sen en stund senare när jag tittade ut var det snöstorm. Jag ville ju åka till Nisses i Smedjebacken och köpa gardiner, men jag tycker att det är jobbigt att köra när det snöar så mycket.
Men min snälla man följde med och körde, så jag fick mina gardiner. Sen blev det ju lite till gott o blandat så pengarna rullar ju på.

Efter Nisses for vi hem till min kära pappa o hans fru min plastmorsa och mina små syskon.
Min lillebror är hårdrockare det tycker jag är ganska tufft, han har hästsvans och spelar elgitarr.

Jag har ont i halsen,fan jag har inte tid att vara sjuk.

Nej nu ska jag se på tv men en sak jag tycker inte att kitty ska vara med i lets dance, hon förstör hela programmet .

 Tack o go natt  love you Per min stora kärlek



Kommentarer
Postat av: curre

ja tkr hårdrockare är äckliga.

2009-01-25 @ 05:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0