Sugen på godis

Tänk nu har det gått fyra dagar och inget godis, men nu är det suget.
Där jag jobbar finns det godis och choklad så långt ögat kan nå.

Nu har jag börjat vänja mig med min nya hårfärg, jag har fått mycket beröm för min nya frissa.Jag gillar inte att vara med på bild men men bara nu då.


Idag har jag varit och ätit med min äldste son på lappen jag tog en kyckling sallad. Det va smaskens.
Sen for jag hem och ja lata mig lite med en kopp kaffe, jag var rätt slut i mina fötter efter jobbet med nya skor.
Nu ska jag göra kvällsmat till mig och min darling, barnen ville ha toast så då fick dom väl det då .
Det är ganska sköntatt få äta i lugn o ro ibland utan barn.

Inatt kommer Jonte hem från England undrar hur han har haft det hoppas bra och att flygningan har gått bra.

Tjo hej från mej.

Kommentarer
Postat av: Spyan

Men hej hallå, Blondie! Gud vad ovant! Vi höres nästa vecka, I guess. Ha de! 10:an

2009-01-29 @ 21:30:28
Postat av: Isa

Gud vad fin du vart i blont hår! jag vet inte om du vet vem jag är, men vi har vart uppe hos er ett par gånger. Jag är ihop med Henkes(curres) kompis Ewert.

Tänkte att det kanske är skönare att veta lite om vem som kastar komplimanger över en=)

ha de bra!

2009-02-26 @ 10:22:36
URL: http://uwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0