Underbart !!!

Nu har vi äntligen fått vatten, det har gått två dagar utan vatten.Gud vad låst man blir utan vatten, man går till kran hela tiden och så just ja  fan det kommer inget.Så har jag gjort typ tjugo gånger. Men nu ska det bli skönt med en dusch för jag har jobbat natt och sovit hela dagen. Sen ska jag städa i köket som det ser ut efter två dar utan vatten det är inte sant, man kan ju inte torka av bordet . Jag har tagit papper men det funkar ju inte så bra det fassnar i kladd på bordet .Sedan är det fyra barn plus två vuxna som bor här och har ätit , men det går inte att skölja av tallriken så cornflakes som setat två dar i tallriken är inte det lättaste att få bort man måste ta en kniv för att få bort det.ja ja nog om vattenbekymmret.
Jag och min darling är barnlediga i helgen fatta vad skönt att få bara ligga i soffan och jäsa med lite god mat och så. Mina vänner brukar fråga om jag ska med på krogen, nej aldrig i livet när man får njuta av tystnaden i hust och sitta på toan utan att någon står utanför och ropar . Jag älskar mina barn och skulle bli tokig utan dem men ibland måste man få njuta av tystnaden . Kram från mej just nu


Kommentarer
Postat av: Henke

Ja mendans en annan får 1000 frågor så kan ni götta er på soffan :D

2009-01-16 @ 15:06:58
URL: http://ihuvudetpacurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0