mycket nu

Ja vad jag är trött, jag har jobbat mycket nu. Men jag tycker det är ganska roligt man får vara glad att man har ett jobb.

Min man däremot har inte fått något jobb änn, men det kommer väl.Det måste ju vända nån gång.
Julis lön blir fin för mig mycket helg gör fin ob.

Jag var med Camilla på puben i fredas det var kul, jag var nykter´men vi skratta gött det kan man behöva.
Men det är inget liv för mig längre det där kroglivet fy fan va hemskt att gå dit varje helg.

Hoppas det blir finare väder snart, sol o sommar vill vi ha,inte kallt o regn.
Våra barn vill bada i sjön men det är för kallt. 
nej nu ska jag titta på tv ha det gött  Henke hoppas din mage blir bra puss på dig.

Hej då för denna gång

 

Kommentarer
Postat av: fia

jag hitta dig tillslut.. Erika skvallra om att du hade en blogg..men skriv mer kvinna, jag läser..!

kommer förbi nån dag med alex så dom få leka åvi kan tale masse skit..!!

2009-08-28 @ 14:30:57
URL: http://mittlivfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0