Perfekt

Varför är det så viktigt för en del att vara perfekt.
Lite skavanker här och där gör väl inget.
Jag brukar tänka på vad vi ger våra barn för bild av hur man ska se ut.
Banta hit o banta dit jag gör ju det själv hela tiden provar alla nya dieter som finns, jag håller på en vecka sen tröttnar jag.
Va fan det är ju så tråkigt  att banta.

Varför kan man inte vara nöjd med den man är, nej det går inte man tittar efter det perfekta.
Jag är ju lyckligt gift med min man,det är jag verkligen.
Men tänk den perfekta kroppen och den perfekta näsan vore väl underbart.
Men nu är det ju så att jag har inte den finaste näsan eller den perfekta kroppen, men jag har ett bra liv.

Jag är frisk och har sex barn och en man som jag älskar överallt annat men den där näsan vore bra eller den perfekta kroppen.

Nej skärpning nu, är lite mullig och har inte en jättestor näsa och mår bra så sluta gnäll var glad för det man har.

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0