Disco

Ja ha nu har det kommit till den punkt då den där trettonåringen ska vädra sina vingar.
Fanny var på fjortis disco igår kväll fredag hm, cozmos i Borlänge.
Hon o hennes kompis Ebba åkte dit o fick stå i kö över en timme.
Sen var det riktigt kul vad jag förstår ,och dit skulle dom minnsan igen.

Ja nu börjar det att brännas för utelivet, men sköter dom sig så är det okej, och jag blitar på de här tjejerna, dom är så trevliga.

Sedan efter discot blev det Mac Donalds mmm gott .
Håll i er jag är nu inne på sjätte dagen med camebridge o jag är inte hungrig, nja lite sugen är man ju alltid men det går så jävla bra.

Heja svea fosterland haha kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0