Kul att renovera

Nu har vi renoverat klart Lizas rum sanrt, det blev skit bra ska lägga ut en bild när det är helt klart.
Men fy fan va det blir stökigt överallt. Saker överallt  så man blir galen .

Per kommer inte att kunna börja jobba igen han har fullt upp med att renovera hemma :)
Nu ska jag blogga igen,det har varit fullt upp med hemmet .

Min son Henke har flyttat ihop med sin tjej, det tycker jag är kul.
Jag var dit och kolla de var fint som tusan.

Pengar vad är det hm, det har ju gått åt en del nu när man köpt färg o golv och sånt.
Men vi har tre rum till som ska ha nya golv ja ja pengar är till för att rulla.

Jag har inte ätit en kaka eller någon godis på fem dagar, är jag inte fantastisk ha ha.

Kanske att man kan ha en baddräkt på sig till sommaren , troligen inte .
Men vad gör det när det finns sopsäckar  ha ha, lol som ungarna säger.

nej nu ska jag lägga våran dotter som ska se en film att somna till .

Puss o kram alla glada vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0