Snö och snö

Nu är jag trött på snö kan det inte bli lite sol, då kan man sitta på trappen och dricka kaffe.
Idag har det varit en sån där lugn och skön söndag pulat och städat lite, det är skönt med söndagar.

Jag har blekt min utväxt i hårbotten idag, jag har bestämt mig för att vara blond över sommaren.
När man blir lite brun blir det nog himla bra.

Jag längtar till den 11 april då ska jag åka på scotts i borlänge, det ska bli kul.

Nu är Lizas rum helt klart det blev så jäkla bra.



Jag hoppas på bättre väder veckan som kommer annars blir man ju galen.
Jag har undrat över en sak idag hur ska Carolin Af Ugglas kunna översätta sin låt till Engelska om hon vinner stora tävlingen????????
Fy Fan vilken värdelös låt punkt slut från mig go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0