väder

Vad är det här för väder?????????
Jag vill ha vååååååår nuuuuuuuuu!!!!!!!
Det är inte roligt att titta ut nu vilket jävla väder det snöar, jag vill dricka kaffe på trappen men icke sa nicke.
Snart ska jag gå och jobba kul ,nja så där . Men pengar måste man ju ha ändå.


Min stora son Henke Penke är iStockholm och jobbar på något rivningställe hoppas det går bra för dig där nere i storstan.

Igår la jag i lite bruna slingor i mitt blonda hår det blev bra .
En kompis sa att jag var lik en som jag inte vill vara lik .
Jonte sa o va snyggt det blev , öö jag mena att håret va snyggt jag tycker ju inte att min mamma är snygg.haha.

Nej ha det så bra love you all kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0