Sommar i Sverige

Ja en sommar i sverige är väl inte helt fel .
Kanske går färden norrut men kanske den går söderut vem vet.
Jag gillar Sverige jag är inte någon som gillar utlandet, varmt och eländigt, sen ska vi inte tala om flygningen den är ju värst.

Ja vem vet var man hamnar i sommar men nånstans ska vi åka i år, lämna lövstigen en vecka o dra iväg.

Idag har jag inte gjort mycket, men jag funderar på att börja PLUGGA IGEN.
jA DET ÄR SANT JAG BEHÖVER DET MAN FÅR INGET JOBB IDAG .
Så i morgon ska jag åka till Hedemora lärcenter o prata med hon Ninni, så får vi se va det blir.

Nu har jag Katarina skrivit en snutt .
Ha det bra så hörs vi en annan dag kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0