Det var länge sedan

Hej hopp hur är läget med alla läsare haha.
Jag har haft en hektisk sommar jobbat jättemycket, men nu har det lagt sig.
Ska försöka skriva lite . Har fixat mina naglar snygga må ni tro.
lila blev färgen. Annars har jag haft fransk manikyr, jag har tröttnat på det lite men det blir väl det igen.
Jag har inte gjort det själv har varit till en jobbarkompis och fixat det.

Som alla har sett bloggar ju min man så det känns typ som alla vet vad som händer här.
Men ska lägga ut en bild på mina naglar.

Jag är ju lite barnslig men det är kul att fixa sig lite för sig själv och för sin man som ska se en varje dag. 

Vad konstigt det är man jobbar typ jämt man orkar inte hälsa på folk det är fullt upp hemma, man känner sig lite
osocial  när man typ aldrig gör nått, men jag trivs med livet utan massa krogbesök och fylla jag orkar inte med det livet. jag har druckit nog i mina dagar. Jag är inte alkis eller så men jag trivs inte att vara full.

Nu ska jag försöka med att ta en bild på mina naglar ha ha :)........



nja inte så bra bild men det blev lite coolt.


Kommentarer
Postat av: Micaela

bra att du uppdaterat! forsätt nu :)

2009-10-11 @ 17:20:57
URL: http://msquinn.blogg.se/
Postat av: fia

vaaa??!!! bloggar Per..???!!! du bara måste ge mig addressen... mer å läsa för min del.=)



Nu ör de dax att vi bokar in en date åt Lisa för Alex han ska flytta tillbaks till Lövstigen annars..=)

2009-10-19 @ 12:42:22
URL: http://mittlivfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0